.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران، زنداني زن در بخش مالي و چك ندارد

مديركل امور بانوان و خانواده استانداري مازندران گفت: با آزاد شدن دو زن زنداني، مازندران زنداني زن در بخش مالي و چك ندارد

به گزارش خبرگزاري فارس از ساري، زهرا شرف‌الدين ظهر امروز در بازديد از ندامتگاه بند نسوان مركز مازندران اظهار داشت: اجراي طرح رحمت براي زندانيان زن مازندران با استقبال كامل آنان در چند دوره برگزار شد.
وي افزود: در ايام دهه مبارك فجر با فراهم شدن شرايط آزادي دو زنداني مازندران در جرائم غير‌عمدي، زنداني زن در اين بخش نداريم.
مديركل امور بانوان و خانواده استانداري مازندران افزود: با پيگيري‌هاي مكرر به مناسبت دهه مبارك فجر از سوي كميته امداد امام خميني(ره) فقط دو زن كه به دليل داشتن چك بلامحل در زندان بودند، آزاد شدند.
شرف‌الدين تصريح كرد: از سوي كميته امداد حدود 9 ميليون تومان براي آزادي اين دو زن در پرداخت شده است.
شرف‌الدين با اشاره به اينكه با آغاز به كار دولت نهم اجراي طرح رحمت براي بانوان زنداني برگزار شد، گفت: اين كلاس‌ها در برخورد اين زنان با مشكلات و تغيير در رفتار آنها موثر بود.
مدير كل امور بانوان و خانواده استانداري مازندران با اعلام اينكه در جمهوري اسلامي بايد با رشد و تعالي فرهنگ بانوان مواجه باشيم، افزود: انتظار ما اين است با روند اجراي طرح رحمت به‌ طور مستمر با عدم حضور بانوان در زندان‌ها مواجه باشيم.
وي خاطر‌نشان كرد: بسياري از زناني كه امروز در اين مراكز به سر مي‌برند، بيشتر مشكلات‌شان را فقر فرهنگي و اقتصادي عنوان مي‌كنند كه بايد با بررسي كاستي‌ها شرايط حضور آنها را در خانواده فراهم كرد.
شرف‌الدين با اشاره به اينكه ساختار فرهنگي زندان بايد به گونه‌اي باشد كه فرد به گذشته خود بازنگردد، اظهار داشت: محيط آموزشي كه در زندان شكل مي‌گيرد، منشا بسياري از بركاتي است كه تاكنون زندانيان از آن غافل بودند.
سرپرست بند نسوان زندان مركز استان مازندران نيز در اين بازديد گفت: اجراي كلاس‌ها بسيار بازخورد مثبتي در رفتار زنان زنداني داشته و انتظار داريم به‌دليل متغير بودن جمعيت در اين مركز كلاس‌ها به‌صورت هميشگي و به موازت طرح رحمت آموزش احكام و قران نيز صورت گيرد.
زهرا آقاپور افزود: هم اكنون 70 نفر زن زنداني در اين مركز به حبس محكوم شدند كه 20 نفر مرخصي شامل حالشان شده است.
وي تصريح كرد: از لحاظ آماري بيشتر زندانيان ناشي از مصرف و خريد و فروش مواد مخدر هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.31 seconds.